اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

بودجه های سیاسی!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۶ ق.ظ

43488464522732967965.jpg


دانشگاه امام صادق علیه السلام که یکی از بزرگترین دانشگاه های دینی کشور با سابقه ای مشخص و درخشان تحت اشراف آیت الله مهدوی کنی است امسال فقط سه و نیم میلیارد از لایحه بودجه نود و سه دولت را کسب نموده است. در حالی که سال گذشته مبلغ هفت میلیارد تومان برای این دانشگاه در نظر گرفته شده بود.

نکته جالب این جاست که دولت در لایحه خود همین میزان مبلغ را برای دانشگاه ادیان و مذاهب اختصاص داده است. دانشگاه ادیان و مذاهب بیشتر از انکه شبیه دانشگاه باشد – با توجه به حجم مکان و تعداد دانشجو و ... – به یک موسسه آموزشی شباهت دارد که به هیچ وجه از نظر کمی و کیفی قابل قیاس با دانشگاه امام صادق علیه السلام نیست.

 یکسان بودن بودجه این دو دانشگاه را باید در سلیقه سیاسی بودجه نویسان ردیابی کرد. ادیان و مذاهب دانشگاهی وابسته به حجت الاسلام نواب است که مدتی نیز جولانگاه برخی اساتید فتنه گر حوزه علمیه بود. نواب ریاست پیشین مرکز خدمات حوزه را برعهده داشت که تصویری از دو سه فقره چک اهدایی وی – از بودجه طلاب – به ستاد میرحسین موسوی در سایت 598 و این وبلاگ منتشر گردید. اندکی بعد نواب از سوی مقام معظم رهبری عزل گردید.

یادتان هست پیش از این با استناد به برخی شواهد از رویکردهای افراطی و تمامیت خواه دولت یازدهم این تیتر را انتخاب کردم: اعتدال یعنی کشک؟! حالا مطلب فوق را هم ذیل آن اضافه کنید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

همین هم واسه سرش زیادیه . دانشگاه امام صادق یعنی کشک

بسوزید از این اعتدال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">