اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

رد پای شهید

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۳ ب.ظ


از بین همه آیات قرآن، با بعضی آیه ها انس عجیبی داشت. سعی می کرد آنها را زیر لب تکرار کند و به بقیه هم سفارش کند توجه بیشتری به آن آیات داشته باشند.

آیه ای بود که خودش توجه خاصی به آن داشت و علاوه بر اینکه دیگران را به مضمون آن توصیه می کرد، در عمل نیز پای بندی ویژه ای نسبت به محتوای آن نشان می داد.

برای همین بود که هیچ وقت به زرق و برق دنیا دل نبست و غم و شادی جهان را جدی نمی گرفت.

بعد از شهادتش همین آیه را روی سنگ مزارش حک کردند تا هر کس گذرش آن جا افتاد راه شهید را به درستی بشناسد و مسیر زندگی اش را انتخاب کند:

" واعلموا انما الحیوة الدنیا لهوٌ و لعب ... "

این روزها مشغول بازنویسی خاطرات طلبه شهید و عارف والامقام محمد زمان ولی پور هستم. زحمت جمع آوری خاطرات این شهید روستازاده بابلی برعهده آقامصطفی مویدی و اقا مصطفی امیری ارجمند بوده که با این وصف این دو بزرگوار الان صاحب کار من محسوب می شوند!

انس با خاطرات محمد زمان ولی پور حال و هوای خوشی را در ایام منتهی به دهه اخر صفر برایم رقم زده که وصف ناشدنی است. دعا کنید از پس کار به خوبی بربیایم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">