اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

حاشیه نگاری محرم بابل (7)

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

چند سالی است روز هشتم محرم، با تلاش دوستان هیئت رزمندگان، دسته عزایی در خیابان های شهر به راه می افتد. امسال توفیق شرکت در این مراسم را داشتم. اصل این دسته روی که خوب و پابرکت است، اما نمی دانم آیا قصد برگزارکنندگان آن ایجاد دسته ای واحد و مشترک بین همه هیئت ها بوده است یا نه. اگر چنین نیّتی داشتند می توان گفت در هدف خود موفق نبوده اند.

سخنران آخر دسته، حجت الاسلام ناصری نماینده مردم بابل در مجلس بود که با ادبیاتی حماسی به انتقاد از دیپلماسی دولت در مذاکرت هسته ای پرداخت. فکر کردم فقط خودم از حرف هایش خنده ام گرفته اما اندکی بعد متوجه شدم برخی دیگر از حضار نیز تکه می اندازند که اگر مردی این حرف ها را توی مجلس بزن. این جا انقلابی صحبت کردن، کار سختی نیست.

 من ناصری را ناصری سال های قبل نمی دانم. ایشان مدتی است که با سیاسی کاری آشنا شده و روحیه انقلابی اش را برای منبرهایش پس انداز می کند. خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند. دوستانی نیز حرف هایی برای گفتن داشتند که بماند دم انتخابات بعدی انشاءالله. 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">