اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

رویانیان و آمریکا!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

باور کنید من به شخصیت سردار رویانیان خیلی علاقمندم. اما از حرف اخیرش بسیار گله دارم.

رویانیان در مصاحبه با یکی از سایت ها در کمال تعجب از گفتگوی تلفنی روحانی با اوباما استقبال کرد و نظرش را این گونه بیان داشت:

"مردم از اینکه نماینده کشورشان  از جایگاه بالا و شاید برابر مذاکره می کند و این رفتارها بدون حرکات نمایشی رخ می  دهد در پوست خودشان نمی گنجند(!!) دکتر روحانی اعتدال، تدبیر و  عقلانیت را در روابط دیپلماتیک در پیش گرفته اند. خوشحالم  که عزت مردم ایران حفظ شد. این مذاکره برای فوتبال هم خیر و برکت دارد(!!)"

حالا بگذارید خاطره ای جالب را درباره رویانیان و آمریکا! برایتان بگویم.


وقتی خاتمی رئیس جمهور شد رویانیان فرمانده انتظامی استان مازندران بود. خاتمی در همان ماه های نخست ریاست جمهوری مصاحبه ای را ترتیب داد و به گفتگو با مردم آمریکا پرداخت. این گفتگو البته یک جانبه بود و رئیس جمهور وقت سعی داشت از این طریق پیام دوستی ملت ها را به یکدیگر برساند. آن موقع این موضوع خشم خیلی ها را برانگیخت که مراجعه به آرشیو نشریات و برنامه های صدا و سیما در آن زمان خالی از لطف نیست.

یادم است در اواخر پاییز یا اوایل زمستان سال 76 مراسم شب خاطره ای در مسجد قهاریه بابل برگزار شده بود. سخنران مراسم جناب سردار رویانیان بود. رویانیان با حالتی برافروخته به خاتمی تاخت و پیام او به ملت آمریکا را نشانه ضعف او و حرکتی برخلاف مسیر امام و شهدا دانست. رویانیان یاد غواص های شهید والفجر هشت را به میان آورد و از خاتمی خواست که از خون پاک آنها خجالت بکشد. کلمات صریح رویانیان در استان مازندران پیچید. چند روز بعد وزیر کشور وقت، جناب عبدالله نوری با اعمال فشار خود باعث برکناری سردار گردید. نام رویانیان به عنوان قهرمان مبارزه با آمریکا در یاد و خاطره بسیجیان مازندران ثبت شد.

اکنون رئیس جمهور ما نه با مردم آمریکا که با دولت خون آشام ایالات متحده به مذاکره پرداخته و پازل دشمن در اثبات قدرت استکبار و ضعف کشورهای مستقلی مانند ایران در برابر تحریم ها را تکمیل کرده است. در عین بهت و ناباوری، سردار فوتبالی ما با جوّ موجود همراه شده و غواص های والفجر هشت را به فراموشی سپرده است!

نمی دانم این خصلت میز است یا پول یا شهرت یا همپالکی های جدید و... هر چه که هست باید عبرت بگیریم و برای عاقبت خود دعا کنیم.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۲)

  • شمالی ( هادی نادری )
  • سید احمد خمینی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۶۷ می نویسد:
    باسمه تعالی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای ری شهری وزیرمحترم اطلاعات حضرت امام فرمودند در جریان فریب امریکا چند مساله باید کاملا روشن گردد.
    ۱- باید همیشه در دل همه دست اندرکاران به خصوص شما که مسئولیت این کار را بر عهده گرفته اید بغض و کینه امریکا محفوظ باشد.(این مساله مهمی است) چرا که آنها و سایر ابرقدرت ها و قدرت ها به تنها چیزی که فکر می کنند نابودی اسلام و قرآن و انقلاب اسلامی است.
    ۲- توجه کنید که آنها در زمینه های مختلف دارای سابقه می باشند، یک مرتبه کار به جایی نرسد که متوجه شوید به جای این که شما می خواهید آن ها را فریب دهید، آنها شما را فریب داده اند.
    ۳- به صورتی حرکت کنید که در هر لحظه که تصمیم داشتید توان بازگو کردن مساله را صادقانه برای مردم داشته باشید.
    ۴- کسانی را که دنبال این گونه ماموریت ها می فرستید، دارای ظرفیت لازم باشند که خدای نکرده عکس آنچه را که می خواهید، حاصل نگردد.
  • شمالی ( هادی نادری )
  • دوستی گرگ و میش ، واقعیت یا خیال !
    گفتگو خوبه، من هم با گفتگوموافقم ؛ ولی باید به این نکته هم توجه داشت که داستان رابطه ما با آمریکا ، داستان رابطه گرگ و میشه ! یا میش باید لباس گرگ به تن کنه و دریدن رو تمرین و مزه مزه کنه ... یا گرگ، میش بشه و طعم دری
    دن رو از یاد ببره ! در سالهای گذشته در قبال نرمشهای اینچنینی ایران ، جوابی جز توهین از طرف ایالات متحده دیده نشد ! جمله معروف بوش در مقابل همکاریهای گسترده ایران و دولت جناب آقای خاتمی در مساله افغانستان رو یادآور میشم ( ایران محور شرارت است ! ) ضمنا باید به دوستانی که ذوق زده شدن عرض کنم : تا آخر پاییز مونده هنوز، شمردن جوجه ها باشه واسه آخر پاییز !

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">