اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

شیپور جنگ نواخته شد

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۷ ب.ظ
با شکایت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس/طلبه عدالتخواه کلیبری به دادگاه ویژه روحانیت احضار شد
آرال تبریز : حجت الاسلام موسی علی زاده از روحانیون شهرستان کلیبر استان آذربایجان شرقی که در حوزه علمیه قم به تحصیل و پژوهش در علوم دینی و نیز فعالیت های عدالتخواهانه مشغول است با شکایت ارسلان فتحی پور، نماینده کلیبر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به دادگاه ویژه روحانیت فراخوانده شد.

طلبه عدالتخواه کلیبری در چند سال اخیر، با ارائه مستنداتی مدعی غیر معتبر بودن مدارک تحصیلی فتحی پور بوده ودر راستای اجرای فریضه امر به معروف ونهی از منکر ونظارت مردم بر عملکرد مسئولین که خواسته همیشگی مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) از مردم بوده است، پیگیر این مسئله می باشد.

گفتنی است بر اساس مستندات موجود، وزارت علوم چندین بار به طور رسمی، مدرک  تحصیلی آقای ارسلان فتحی پور را که از دانشگاهی در باکو دریافت کرده، نامعتبر وغیر قابل ارزشیابی خوانده است (1)

تا آنجا که شخص وزیر علوم در صحن علنی مجلس به صورت صریح اعلام می کند: دانشگاه بین المللی باکو و مدارک تحصیلی این دانشگاه مورد تایید این وزارتخانه نیست و دانشگاه باکو آنقدر مساله ساز بود که دولت باکو این دانشگاه راتعطیل کرد" خبرکزاری فارس  و...(2)

گفتنی است در تاریخ 24 مهر 89 برخی سایت های خبری در مطلبی با عنوان "مدارک تحصیلی مسئولین از دانشگاه باکو دردسر ساز شد" به نامعتبر بودن مدرک تحصیلی ارسلان فتحی پور اشاره کردند:

 "دانشگاه بین المللی باکو از لحاظ علمی چندان مورد تایید نیست بطوریکه لیسانس این دانشگاه از نظر مسئولین دانشگاه تهران در حد فوق دیپلم محسوب می شود ، برخی از مسئولین از جمله برخی از نمایندگان مجلس از این دانشگاه مدرک گرفتند. بعنوان مثال یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، دارای لیسانس از دانشگاه باکو است که دانشگاه تهران پس از ارزیابی این مدرک آن را در حد فوق دیپلم محسوب کرد. تاآنجا که مدرک وی در زمان ارائه آن به مجلس هفتم به تایید وزارت علوم نرسید و حتی از محسوب کردن آن مدرک در حد فوق دیپلم هم خودداری شد"(3)

حجت الاسلام علی زاده یکی از دلایل اصلی خود برای ورود به این مسئله را چنین بیان می کندکه آقای ارسلان فتحی پور با این وضعیت مدارک تحصیلی وسطح معلومات تاکنون  بر این پست های کلیدی اقتصادی کشور تکیه زده است!!:

- رئییس کمیسیون اقتصادی مجلس طی چهار سال متوالی!

- عضو هیئت رئیسه تحقیق وتفحص از بانک های کشور

- رئیس کمیته تحقیق وتفحص از بانک صادرات

- عضو شورای عالی پول واعتبار کشور

- عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی

- عضو فراکسیون گمرگ مجلس شورای اسلامی

- عضو فراکسیون جهاد اقتصادی مجلس شورای اسلامی

- عضو فراکسیون سرمایه گذاری مجلس شورای اسلامی

و...

این در حالی است که نمایندگان محترم مجلس بخاطر وضعیتی مشابه و نامعتبر خواندن مدرک تحصیلی آقای کردان، او را استیضاح کرده و از وزارت کشور برکنار کردند.

قابل ذکر است جمعی از طلاب و بسیجیان استان های آذربایجان و قم نیز پیش از این خواستار رسیدگی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی وسایر مراکز مربوطه به وضعیت مدرک تحصیلی و سطح تخصص این نماینده مجلس که در جایگاه حساس ریاست کمیسیون اقتصادی قرار دارد ، شده بودند اما متاسفانه تاکنون کسی جوابگو نبوده و هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

چیزی که تعجب همگان را بیش از پیش بر می انگیزد این است که حجت الاسلام علی زاده در حالی باید در روز یازدهم تیرماه جاری خود را به دادگاه ویژه روحانیت تهران معرفی کند که پیگیری ها و شکایت های ایشان و دیگر افرادی که همراه وی در طی سال های اخیر به مراکز متعدد ونهاد های مختلف بازرسی و نظارتی واطلاعاتی همچون کمیسیون اصل 90 ، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،سازمان بازرسی کل کشور و ... مراجعه  کرده ومدارک ومستندات خود را ارائه داده اند هیچ ترتیب اثری داده نشده است.

 

گفتنی است در پی انتشار خبر احضار حجت الاسلام علی زاده به دادگاه، جمعی از طلاب و فضلای حوزه های علمیه سراسر کشور آمادگی خود را برای حمایت از این روحانی بسیجی وعدالتخواه اعلام کرده و مدعی شده اند اسناد ومدارکی در خصوص برخی اقدامات آقای ارسلان فتحی پور در اختیار دارند که در صورت لزوم در روز های آینده در اختیار رسانه ها قرار خواهند داد.

 

بخشی از مستندات در خصوص نامعتبر بودن مدرک علمی این نماینده مجلس به شرح ذیل می باشد:

(1)-

http://s2.picofile.com/file/7825075585/4.jpg

(2)_

بگومگوی نادران و وزیر علوم درباره مدرک تحصیلی رحیمی در جلسه علنی مجلس

دانشگاه باکو مورد تایید وزارت علوم نیست

(3)-

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">