اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

باز هم محمود گل کاشت!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۰ ب.ظ


 

تا الان خیلی ها را به کتاب خوانی تشویق کرده ام. خیلی از کتاب های خوبی را که خوانده ام به دوستان خود معرفی کرده ام. این بار نمی خواهم تنها کتابی خوب و ارزشمند را معرفی کنم. نمی خواهم فقط شما را به خواندن این کتاب ترغیب کنم. می خواهم به شما التماس کنم که این کتاب را بخوانید! کتاب "لحظه های انقلاب" نوشته بی مثال مرحوم محمود گلابدره ای که پس از سه دهه دوباره توسط انتشارات عصر داستان منتشر شده است.

اگر به تاریخ علاقه دارید، اگر برای خون شهدای بی نام و نشان انقلاب اسلامی احترام قائلید؛ اگر می خواهید از خواندن یک اثر منحصر به فرد ادبی لذت ببرید، این شاهکار بیهقی عصر خمینی را حتما بخوانید.

با مطالعه این کتاب در عمق وقایع روزهای شیرین پیروزی انقلاب و فراز و نشیب های مبارزات مردم این کشور قرار خواهید گرفت. محمود گلابدره ای با پوست و گوشت و استخوانش این کتاب را به رشته تحریر درآورده است. روحش شاد. چند روز پیش جمله ای از حضرت امام خوانده بودم که به این مضمون می فرمود: تاریخ انقلاب را از زبان پابرهنه ها بنویسید تا معلوم شود آن ها چه آرمان و دغدغه ای داشته اند.

کتاب لحظه های انقلاب، گمشده تاریخ انقلاب است که با قلم یک پابرهنه آزادی خواه و مرید خالص خمینی نگاشته شده است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">