اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

شادی روحش صلوات

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۲۷ ب.ظ


 

این روزها سالگرد ارتحال حجت الاسلام شیخ عبدالله ضابط است. طبق معمول خبر خاصی از یاد و خاطرات این علمدار روایتگری در عرصه مجازی به چشم نمی خورد.

قصد داشتم مطالب و خاطراتی از ایشان را در اشک آتش بازگو کنم. بینی و بین الله احساس کردم بازنشر این خاطرات در وهله نخست خودم را زیر سوال می برد و در مرحله بعد دیگر داعیه داران سیرت شهدا را.

فاصله ما با ضابط زیاد است و این فاصله را با حفظ ظاهر و شعار و... نمی توان پر کرد. شاید به زودی در مطلبی با عنوان "از ضابط تا رابط"! به مقایسه امثال خودم با آن مرحوم بپردازم. مطلبی که قطعا دردسرهای جالبی! را برای برخی به همراه خواهد داشت.

خداوند او را با صدیقین درگاهش محشور کند.

برای آشنایی بیشتر با زوایای آموزنده حیات طیبه این روحانی بسیجی٬ کتاب "شیدایی" را حتما بخوانید. برای تهیه این اثر کافی است سری به سایت مطاف عشق بزنید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">