اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

کاش همه قاضی ها بازداشت می شدند!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۱۶ ب.ظ

سعید مرتضوی به زندان رفت؟ به من چه؟ به شما چه؟! حقش بود یا نبود؛ هیچ فرقی برای من نمی کند. اصلاً این وبلاگ سیاسی نیست که بخواهد به این مسائل بپردازد! نزدیک شدن به حریم لاریجانی ها جرم است یا نیست؟ این حرف ها به من و شما نیامده است. البته حسن روزی طلب و سعید ذاکری و دیگر نویسندگان جوان منتقد لاریجانی ها که طعم برخورد تلخ قضایی را چشیده اند در این باره صلاحیت بیشتری برای اظهار نظر دارند. بگذارید من حرف خودم را بزنم.

سعید مرتضوی، سال های سال قاضی بود. با امضای او خیلی ها به زندان رفته اند. حقشان بود یا نبود من نمی دانم. حالا خودش هم رنگ زندان را دید. به این می گویند گهی پشت به زین و گهی زین به پشت.

کاش هر قاضی عزیز و دوست داشتنی پیش از آن که بخواهد حکمی را برای کسی در نظر بگیرد یک بار خودش را جای یک زندانی بگذارد. نه این که بگویم زندان باید حذف شود و... مسئله حق و ناحق است. اسلام سفارش کرده بعضی کارها را به عنوان شغل انتخاب نکنیم. یکی اش قصابی است. یکی اش مرده شویی است... استمرار در انجام این امور، قلب انسان را سخت و کدر می کند.

قاضی هم باید مواظب باشد یک روز یا حتی یک ساعت اضافه نگهداشتن فردی در زندان چه ظلمی در حق او محسوب شده و ممکن است چه عواقب معنوی تلخی را برای قاضی محترم به دنبال داشته باشد. کاش همه قاضی ها به مدت یک روز بازداشت می شدند!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">