اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

توضیحاتی پیرامون خبر انتقال شهید با ماشین حمل مرغ!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۰۴ ب.ظ

به دنبال انتشار خبری با تیتر "پیکر شهدا در ماشین حمل مرغ!+عکس" توضیحاتی تکمیلی برای رجانیوز ارسال شده است که در ادامه می‌آید.

 
1.    کوتاهی کارمند مربوطه در جابجایی و اقدام دقیقه نود باعث شد که ماشین استیجاری با نیت امر خیر و رایگان برای انتقال تابوت دو شهید فراهم شود - یکی از تابوت ها متعلق  به شهید حسن درستی معروف به موذن (پایگاه بسیج شهید حسین شافعیان سبزه میدان شهرستان بابل) بود و مابقی 5 شهید گمنام که در شهرستان قائمشهر تشییع و تدفین گشتند.
 
2.    قاطبه مومنین و مسئولین دلسوز به محض اطلاع از این موضوع (حمل شهید با ماشین غیر) با این مسئله شدیدا برخورد کردند و ماشینِ حمل را که بخشی از مسیر تهران تا یکی از شهرهای استان مازندران طی نموده بود، سریعا متوقف و اقدام به جابجائی تابوت به آمبولانس با تشریفات خاص کردند.
 
3.       در راستای جبران اشتباه صورت گرفته مسئولین و اکثریت مردم متدین بر آن شدند تا تشییع پیکر این شهید با شکوه خاصی برگزار شود.
 
 
4.    شب وداع این شهید عزیز عضو پایگاه بسیج شهید شافعیان، در جوار امامزاده یحیی (ع) شهرستان بابل همزمان با شام غریبان بی بی سه ساله کربلا حضرت رقیه س با حضور مسئولین شهری و استانی و امت شهید پرور برگزار شد.
 
5.       مراسم هفت و اربعین شهید نیز با حضور امت حزب الله و شهید پرور طی مراسمی خاص و با عظمت انجام پذیرفت.
 
6.    طی روزهای گذشته یکی از مسئولان فرهنگی استان مازندران در تماسی تلفنی ، مسئولیت خطای رخ داده را پذیرفت و ضمن عذرخواهی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، بروز این اشتباه غیرعمد را به خاطر سهل انگاری و بی توجهی یکی از کارمندان مجموعه خود دانست.
 
7.    خانواده شهید در جریان این امر نبوده و نمی دانستند تابوت شهید این گونه در قسمتی از مسیر انتقال داده شده است و بعد از اطلاع رسانی سایت ها مکتوبه‌ای را  به خبرگزاری‌ها ارسال کردند که در آن ضمن انتقاد از فضاسازی بعضی رسانه های خاص، مرقوم داشتند: "از لحظه برگشت آن شهید والامقام ، زنگ بیداری و بصیرت در عمق جان مردم به صدا در آمد و کاروان قلوبی که همواره قدردان عظمت و عزت خون شهدا و مترصد پاسداشت ارزش‌ها بودند به احسن وجه ، وصال "فرزند برومند شهر" را گرامی داشتند که بیعتی مجدد با رهبر عظیم‌الشان انقلاب و آرمان‌های امام ره و شهدا کردند ... ضمن سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران خدومی که از لحظه تفحص تا انتهای مسیر عشق، خود را مدیون شهدا و نظام و انقلاب می دانند، معاندان بدانند از این مسئله طرفی نخواهند بست و اگر امروز هم جنگی دربگیرد باز هم این مادران و پدران شهدا فرزندان دیگرشان را راهی جبهه ها خواهند کرد"
  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">