اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

این راه ناتمام

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۱۹ ب.ظ


1-      فیلتر وبلاگ اشک آتش و اصرار بر تداوم آن خلاف قانون است. تبصره 1 ماده 21 جرایم رایانه ای می گوید وقتی صاحب وبلاگ مطلب مورد اعتراض یک نهاد را حذف می کند دلیلی برای فیلتر کل مطالب آن وجود ندارد. اشک آتش در حالی فیلتر شد که هیچ گونه اخطاری دریافت نکرده بود. این مسئله سند دیگری است بر مظلومیت بسیجیان انقلاب اسلامی و البته سندی است بر این داعیه که ما بیش از آن که با قانون و منطق طرف باشیم با زور مواجه هستیم.

2-      اشک آتش به گونه ای کینه توزانه فیلتر شد. با این که از طریق فیلتر شکن می توان به بسیاری از سایت های ضدانقلاب دست پیدا کرد اما اشک آتش را با هیچ فیلترشکنی نمی توان خواند چرا که گویا خطر بچه های بسیجی از نظر بعضی حضرات بالاتر از خطر و آسیب ضدانقلاب و مستهجن نویسان و ... است.

3-      بیش از چهارسال مطالب متنوعی به خصوص پیرامون شهدای دفاع مقدس در وبلاگ اشک آتش قرار داشت که بارها به عنوان یک مرجع و منبع تحقیقاتی مورد استفاده پژوهشگران قرار گرفته بود. همه این مطالب اینک از دسترس علاقمندان خارج شده است.

4-      قلم را نمی شود فیلتر کرد.

5-      ابراز احساسات بسیاری از دوستان جبهه فرهنگی انقلاب، باعث دلگرمی راقم این سطور گردید. در این بین برادران عزیز ضدانقلاب! نیز از آب گل آلود ماهی گرفتند و با طعنه و نیش هایشان تلاش نمودند تا ثابت کند نظام تحمل انتقاد دوستان خودش را هم نداشته و ثمره انقلاب، خفقان سیاسی است و... غافل از آن که لجاجت یک شیخ عقده ای را نمی توان به حساب نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشت. پاسخ همیشگی من به پیامک ها و ایمیل های این افراد فقط یک مصرع بود:

ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم.

6-      اشک آتش، چه رفع فیلتر شود و چه نشود این وبلاگ به حیات خود ادامه خواهد داد انشالله.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • صابر قربان نژاد
  • سلام و رحمه الله...
    اشک آتش، 57 ش به آدم می چسبد...
    التماس دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">